Amikor a Sony bejelentette, hogy számozott epizód helyett egy multiplay-örömökkel telepakolt alcímes részben küldi újra csatába a God of War ókori szuperemberét, gyanakodni kezdtünk. Attól féltünk, hogy a legendásan magas színvonalú egyjátékos örömök áldozatul esnek egy csökkentett élvezeti faktorral működő alibisztorinak. Miután végigizzadtuk az Ascension kampányát, letörölgettük a képernyőre fröccsent belsőségeket, végre kijelenthetjük: nem is tévedhettünk volna nagyobbat.
Homérosz beájulna – God of War: Ascension-teszt
2013.03.13. 15:55 Playerblog
Szólj hozzá!
Címkék: teszt játék god of war: ascension
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.